26 septembrie 2012

Minciunile si tepele Aston Markets

Voi ati auzit de Aston Markets? Nici eu, pana anul trecut, adica in primavara lui 2011, cand am fost sunat de o individa, care mi-a replicat scurt, fara sa imi dea detalii despre locul de munca" Sunteti invitat luni dimineata la ora 9.00 la Aston Markets, la Opera Business Center, pentru
interviu la un job disponibil pentru dvs."
Am ramas masca, crezand ca am dat lovitura vietii mele, zicand ca m-am aranjat si eu, parintii nu ma vor mai stresa cu intrebarea" Ti-ai gasit un loc de munca"?
La o simpla cautare pe Google a termenilor Aston Markets gasiti numeroase bloguri ale oamenilor care au patit-o ca si mine cu aceasta firma, care s-a dovedit a fi una parazit, ce traieste din tepe date afaceristilor pe spinarea tinerilor naivi ca noi, angajati de catre aceste lepre. Multe promisiuni, multe sperante, iluzii desarte despre platforme de trading, strategii de marketing.
Daca sunteti sunati vreodata de vreo domnisoara de la Aston Markets care, cu vorbe frumoase, va roaga sa va prezentati la interviu, inchideti imediat telefonul si scoateti bateria sau nu mai raspundeti la telefon, pentru ca va cheama la sediul lor sa isi bata joc de voi. Nenorocitii astia iti iau datele de contact din diverse baze de date ale site-urilor cu care sunt afiliati sau de la Registrul National.
Va voi da detalii despre experienta traita pe propria piele, nu vorbesc prostii, am si martori care sa confirme!!!
Dupa ce m-a sunat individa aia, am zis ca luni dimineata la 7 ma trezesc, ma spal, mananc ceva(n-am mai apucat) si plec intins la fiu la 9 fix sa fiu punctual la interviu. Pentru cine nu stie, Opera Business Center e in Bucuresti, in apropierea Spitalului Municipal sau Universitar de Urgenta. Zis si facut, am ajuns acolo, aveam pus costumul pe mine, zic sa nu ma fac dracu de ras, cand vorbesc cu ditamai managerul sau directorul, pentru ca ma gandeam ca e un interviu individual, intr-un birou. Am ajuns acolo, fara sa cunosc prea multe la 8:40, desi nu stiam ca au mai fost si altii fraieriti grosolan ca si mine si ca interviul de fapt e un experiment de grup, nicidecum individual, unde noi, adica vreo 10-12 oameni, eram cobaii. Am fost condusi la ultimul etaj, intr-o camera frumos aranjata, unde a venit un mister imbracat frumos, cam bronzat la ten, adica managerul bai astia, cu un aer superior si cu nasul pe sus si un alt mister, cica asistent, cu functia de Junior manager(n-am mai auzit pana acum!!!). Oamenii s-au prezentat, ne-au prezentat cifra lor de afaceri, planuri de imbogatire, cum si cat putem castiga, adica au exagerat grosolan, apoi foarte repede au inceput sa ne trieze ca la Loto, pe baza unei scurte prezentari a fiecaruia dintre noi, unde eram selectati in etapa urmatoare. Bineinteles, a venit si randul meu.M-am prezentat si mi-a replicat sec, atunci cand a aflat ca sunt student, daca sunt pregatit de un job full-time, in conditiile in care nu mi s-a specificat detaliat tipul de activitate la telefon si am raspuns "Nu." In acel moment mi-a spus ca ii pare rau, nu e o activitate part-time si m-a poftit afara. Imi venea sa il iau la bataie. Pentru ce m-a chemat acolo, pentru ce m-am pregatit si m-am sculat la ora 7, ca sa isi bata joc un nimeni de mine?
Adevarul e ca multi au simtit dezamagirea pe propria piele si au patit ce am patit eu, chiar ma gandeam sa le ard o reclamatie la Ministerul Muncii.
Deci astia din asta traiesc.
Evitati-i !!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu