27 septembrie 2012

BlogalInitiative si cu ce se ocupa

E o firma care se numeste chiar asa cum scrie pe titlul paginii web BlogalInitiative.ro .
Domnii, sau doamnele de acolo se ocupa cu concursuri sau intreceri intre bloggeri, adica cei care detin bloguri. Mai exact, sunt campanii oferite de firma pe anumite subiecte pentru care trebuie sa scrii articole. Pentru cel mai bun articol se
primeste un premiu aleatoriu, material sau banesc, cu valoare mica, medie sau mare.
Am participat la o astfel de campanie BlogalInitiative si am castigat o geanta de laptop, desi erau premii mai mari puse in joc, printre care un laptop si o consola Xbox360. Am scris un articol scurt si la obiect, asa cum era specificat in cerintele impuse de regulament si de firma. Se pare ca n-a contat asta, alte articole, mai stufoase, un fel de ciorbe-text, au fost premiate cu laptopuri si console. Am inteles atunci ca nu e decat un experiment de grup si o munca inutila.
Eu recomand cu tarie celor care detin bloguri sa evite concursurile organizate de BlogalInitiative, deoarece sunt niste eforturi nerasplatite. Tu scrii articole, de fapt, pentru ei, fara sa te plateasca. Muncesti pentru unii care primesc bani pentru articolul scris de tine, adica pentru munca ta intelectuala. Nu stiu daca i-ar conveni cuiva, cel putin eu cand am descoperit trucul, nu mi-a convenit. A fost prima si ultima mea participare, gandindu-ma: "nimic nu e gratis pe lumea asta. Trebuie sa fac ceva ca sa imi fie efortul rasplatit si apreciat". Faptul ca mi-au dat o geanta de laptop de 10 lei nu schimba cu nimic lucrurile. Un lucru inutil cu care m-au ametit si apoi m-au poftit afara. Asa m-am simtit.

2 comentarii:

  1. Esti de fapt un pic frustrat pentru ca te asteptai sa castigi premiul cel mare? Ghinion amice, e o "loterie". Postand articolul asta peste tot pe unde apuci nu dai dovada decat de o incercare disperata de a mai face cativa centi din reclamele de pe blogul tau care oricum arata ca o mizerie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi, ce e nou în acest sistem?
    "În curse, nu câştigă cel mai iute,
    În lupte, nu câştigă cel mai tare,
    Timpul şi norocul le rezolvă pe toate!"
    1. Dacă este o loterie, este una clandestină. Altceva scrie în regulament!
    2. Da, este frustrant să vezi cum îţi este desconsiderată munca.
    Se pare că, nici în virtual, nu e altfel decât în viaţa reală!

    RăspundețiȘtergere